יום שני, 17 בינואר 2011

sightseeing

היומיים האחרונים היו סופסוף יומיים יחסית רגועים. אתמול בבוקר הלכתי לסיור אוכל בשוק האוכל הגדול של סיאטל - Pike Place market, זה שוק עם המון מסעדות, דוכני אוכל, וכל מיני ממתקים. הסיור היה מאורגן עם בחור אנרגטי שדיבר בלי הפסקה וסיפר בדיחות קרש לא מצחיקות ברצף אינסופי. זה היה בדיוק מתאים בשביל לפתוח לי את התאבון לארוחת צהריים שאותה אכלתי באחת ממסעדותיו של השף הסלבריטי המקומי, טום דאגלס (יש לו 8, מתוכם אחת היתה בתוך המלון שלי ושלוש היו ממול).













אח"כ הלכתי לטייל ב-downtown ובמקרה נפלתי על הרציף של המעבורת ל-Bainbridge island שזה פרבר של סיאטל בדיוק כשיצאה השמש. אז יצאתי ב-7 דולר לשייט הלוך חזור, מאוד נחמד .












בערב הלכתי לראות סרט (love and other drugs) שזה סרט בנות מוחלט אבל מכיוון שהגיבור שם הוא נציג של חברת תרופות זה משעשע לרופאים.


היום בבוקר בעיקר הייתי עסוק בלארוז. אח"כ בזבזתי את הבוקר בלנסוע לשדה"ת לאפסן מזוודה אחת ומשם לנסוע חזרה לתחנת רכבת היכן שלקחתי רכבת לפורטלנד (בדיעבד הייתי יכול להזמין טיסה הלוך חזור מסיאטל לפורטלנד עם נקודות שהיו לי בקונטיננטל וזה לא היה עולה לי דולר אבל אני כמובן הצלחתי באיזה עסקת קומבינציה לא ברורה לגרום לכך שזה יעלה הרבה יותר, ייקח הרבה יותר זמן ובאופן כללי יהיה מייגע ומתיש). בכל מקרה הנסיעה ארכה שלוש שעות ולא היתה מרגשת. הגעתי לפורטלנד בערב, התחבורה הציבורית כאן נהדרת וב-down town היא בחינם אז לקח לי בדיוק חמש דקות להגיע למלון. המלון עצמו נראה מאוד נחמד, יש כאן ערב טעימת יינות חופשי כל ערב אני בדיוק פספסתי אותו. בגלל שהצטרפתי (בחינם) למועדון החברים שלהם קיבלתי גישה ל-WIFI בחינם וקיבלתי "מתנה" של מוצרים מהמיני-בר ב-10 דולר. כמו כן במעלית נתקלתי במודעה שאומרת שמחר ב-0600 בבוקר יש ריצת סיור בעיר בחינם שיוצאת מהלובי, מה רע? (חוץ מהעובדה שבשש בבוקר יהיו כאן בטח 5 מעלות ולא הבאתי את בגדי ריצת החורף שלי). החדר ענקי וכך גם המקלחת למרות שהמיטה היא קיטש מזעזע בסגנון לואי ה-15 (הדובי על המיטה זה איזה גימיק לא ברור שלהם).


מחר בתכנון נסיעה ל-outlet הקרוב (באורגון, בניגוד למדינת וושינגטון בה נמצאת סיאטל אין מס קנייה של 10% אז הכל יוצא הרבה יותר זול) וביום רביעי אני יוצא לעוד סיור בטבע עם החברה שאיתה יצאתי בשבת לשלג. דיווחים בהמשך.

תגובה 1:

  1. נשמע משעשע...כיף גדול
    מזכירה לך את המידות של האחיינים שלך:
    18-24M למאיה
    6T ו- small/medium

    ותעשה חיים.

    אפרת (מהמחשב של אמא).

    השבמחק