יום שני, 10 בינואר 2011

התחלה "מבטיחה" - ש-34

הקדמה: את הבלוג הזה אני כותב במיוחד לעצמי, כדי שאני אוכל לזכור טוב את הטיול הזה, שהוא באופן בולט ומוחלט היקר ביותר שאי פעם עשיתי, וכדי שיהיה לי מניע לצלם הרבה, דבר שאני בדרך כלל מתעצל לעשות בטיולים. כמו כן, כדי לחסוך באימיילים ועדכונים, מי שזה מעניין אותו יוכל לקרוא כאן בזמן אמת את כל חוויותי בארה"ב ואיסלנד המושלגות.
******
זאת הרשומה הראשונה שלי לקראת הטיול הגדול בסיאטל + איסלנד.
השעה חצות, בערך יממה וחצי לפני הטיסה המתוכננת לארה"ב. כהרגלי בשבוע האחרון אני נכנס להסתכל מה מזג האוויר ביעד ובאתר של שדה התעופה קנדי בניו-יורק בו אני צריך לעבור ל-3 שעות בדרך לסיאטל מה שאני רואה, ולא מפתיע אותי בכלל זה:



כמו שרתם היתה אומרת, זה הכל עניין של קארמה, אם תאמין שאתה הולך להדפק זה אכן יקרה, אז החלטתי שאני לא נלחץ ואם אני אאלץ לישון לילה אחד בטרמינל של -JFK אני אשרוד (למרות שעם הלו"ז הצפוף-צפוף שתכננתי ושכולל סיור ראשון 12 שעות אחרי הנחיתה בסיאטל זה יכול להיות קצת בעייתי)


תכנונים ליממה הקרובה: חוויות מהאריזה ועדכוני מזג אוויר.

תגובה 1:

  1. לא נורא. שלחתי לך עם אמא שני דיסקים עם סרטים להוריד למחשב.... (הכל חוקי למהדרין כמובן...) מקסימום, תגמור הכל בשבוע הראשון :-)

    אפרת.

    השבמחק