יום שבת, 15 בינואר 2011

Crystal mountain או נדב פוגש שלג אמיתי בפעם הראשונה

התעוררתי ב-0600 בבוקר עדיין מטושטש מאתמול התלבשתי בכל הבגדים החמים שקניתי אתמול וירדתי ללובי לחכות למדריך של הטיול שהזמנתי. באיחור קל הגיע הבחור, אמריקאי משעשע בן כ-50 בשם Dan ואסף אותי במרצדס מהודרת. בדרך אספנו עוד שלושה מטיילים - בני זוג אמריקאים צעירים, ומהנדס צרפתי צעיר מאלקטל שהגיע לעבוד כאן איזה שבועיים.
בבוקר היה קצת גשם ואז נפסק והתבהר מעט, נסענו בערך שעתיים מחוץ לסיאטל באיזורים שנראים ממש כמו אירופה, מזג אוויר סגרירי וגשום לסרוגין. עצרנו בדרך לשתות תה ומאפינס ואז הגענו לפרק הלאומי Mt. Rainier שמנו עלינו נעלי שלג (שזה מעין סירות שקושרים לנעליים ונועדו למנוע שקיעה בשלג) והתחלנו לטייל. בעיקרון האתר שבו היינו - crystal mountain הוא אתר סקי לכל דבר ולאחרונה הם התחילו לאפשר לחברה הזו להוציא לשם טיולים של אנשים שלא רק עושים סקי אלא גם מטיילים בשלג -אנחנו היינו הקבוצה השלישית סה"כ שמוציאים.
אז טיילנו לנו בשלג במשך שעה-שעתיים, למזלנו למרות שהראות לא היתה כל כך טובה, לא היה לא גשם ולא שלג אז היה מאוד נעים. עשיתי ניסוי כלים לכל הציוד שקניתי אתמול במחיר מופרז והכל עבד היטב - היה לי חם (אפילו מדי, בשלב מסויים כשהתאמצנו בעלייה היה צריך להוריד איזה שכבה).
לאחר מכן עלינו במעלית הסקי החדשה (זה יותר רכבל ממעלית סקי) שנפתחה רק לפני שבועיים לפסגת ההר (7000feet) היכן שכל הגולשים יוצאים לדרכם ואנחנו עשינו שם עוד טיול קצר בנעלי שלג. מאוד מרשים. על פסגת ההר יש מסעדה שנראית כמו lodge סקי, מפוצצת באנשים (בכלל האתר היה מפוצץ, למרות שאמרו לי שזה עוד נחשב רגוע כי המזג אוויר לא משהו). בדיוק כשנכנסו לאכול צהריים התחילה סופת שלג מה שלא הפריע לשאר האנשים להמשך לגלוש. האוכל היה לא רע ובמיוחד האווירה. אחרי האוכל ירדנו למטה במעלית סקי ובאמצע הדרך השלג התחלף לגשם (בגלל הגובה היורד) וזה כבר היה די מגעיל. נכנסו לפאב כדי לקנח בבירה וחזרנו לסיאטל עייפים אך עייפים.










































תגובה 1:

  1. למה ללכלך - "נדב פוגש שלג אמיתי"? אתה לא זוכר את השלג שראינו בחרמון שהיית בן 10 - לא דומה??? :-)

    נראה תענוג.

    השבמחק