יום שבת, 15 בינואר 2011

המסע לסיאטל

האמת שכבר שלושה ימים עמוסים עברו על כוחותינו ופשוט לא היה לי זמן וכח לכתוב כלום, אז עכשיו סיכום המאורעות לפי ימים:


יום חמישי: האמת שיום חמישי לא היה יותר מדי עמוס, ביליתי אותו בעיקר בשדה התעופה JFK, החלטתי שקר לי מדיי, אני ב-Jet Leg מדי ואין לי חשק לנסוע למנהטן לכמה שעות אז עזבתי המוטל באיזה 09:30 בבוקר והגעתי לשדה. הפקדתי המזוודות ונכנסתי להעביר את הזמן עד הטיסה שאמורה היתה להיות ב:1845. אז הספקתי לחרוש את הטרמינל מקצה לקצה, לאכול המבורגר מצויין במסעדת בשם Bobby Van's steakhouse שמסתבר שזה איזה מוסד ניו-יורקי שפתח סניף בשדה"ת (מי שמגיע ל-JFK וטס באמריקן דרך טרמינל 8 אני ממליץ), לקשקש ב-skype עם כל מיני אנשים, לראות 4 פרקים של How I met your mother במחשב ועוד. בערך בשעה 17:00 הודיעו שהטיסה מתעכבת ל-19:00 ומשנה שער, אבל בשעה 18:45 כשהשער עדיין היה ריק (כלומר המטוס עוד לא הגיע אפילו) היה ברור שב-19:00 היא כבר לא תצא. בשלב זה גיליתי שהרכבת האחרונה משדה התעופה בסיאטל שמגיעה ל-down town יוצאת בחצות ועשרה, ואח"כ הפתרון היחיד הוא לקחת מונית שאלוהים יודע כמה תעלה. התקשרתי למלון בסיאטל להגיד שאני מגיע מאוחר ושאלתי אותו אם יש עוד פתרונות תחבורתיים אז הוא אמר שאפשר להזמין שאטל דרכם ב-45 דולר אבל אני חייב לעשות את זה מראש כלומר לפני הטיסה. בתור ישראלי טוב החלטתי להמר שאני אגיע בזמן (זה 2.5 דולר ברכבת) כשהמחיר של לפספס את זה זה לקחת מונית. המטוס הגיע ב-19:10, ב-19:40 התחילו boarding וב-20:10 כבר היינו באוויר. הטיסה עצמה שנמשכה קצת פחות מ-6 שעות היתה ללא אירועים מיוחדים. נחתנו ב-23:20 שעון סיאטל, ב-23:40 הודיעו שהמטען מתעכב, אני כבר הייתי על קוצים, ב-23:45 הגיעו המזוודות, אצתי רצתי לרכבת ותפסתי על הקשקש את הרכבת האחרונ ונחתתי ב-down town באחת בלילה, למרבה המזל המלון הוא שלוש דקות הליכה מהתחנה האחרונה של הרכבת אז לא היה הרבה ללכת. יש לציין שלמרות שמדובר ב-down town באחת בלילה, לא היתה הרגשה לא נעימה (כמו למשל בניו-יורק). הגעתי למלון (בדיווח הבא על המלון), לאחר הצ'ק-אין אמרתי שאני רוצה גם גישה ל-WIFI שעולה אצלהם 10 דולר ליום, ואז משום מה הפקיד נתן לי את זה בחינם תוך שהוא אומר לי don't tell anybody about this - מאוד לא אופייני לאמריקאים. עליתי לחדר והלכתי לישון ב-02:00 כשב-10:00 כבר מתוכננת הפגישה בבית חולים.

החדר במלון:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה