יום שלישי, 11 בינואר 2011

מגדל הקלפים מתמוטט

כמו ילד טוב ומסודר התקשרתי אתמול בבוקר לסוכנת לבדוק מה קורה עם הטיסה ואם אפשר איכשהוא שאל על ישנו את הכרטיס ולעשות מעקף של ניו-יורק . הסוכנת בחופש, היתה סוכנת מחליפה שדווקא הראתה רצון טוב והתקשרה לאל-על שבעצם אמרו לה עוד אין לנו הנחיות "שיחכה".
טוב אז חיכיתי עד ארבע בצהריים אז הודיעו רשמית שהטיסה נדחית מ-10 ל-15.



דחייה של 5 שעות לא נראית כמו משהו אבל כשזה גורם לך לפספס את הקישור לסיאטל זה קצת בעייתי. טוב, ב-1700 מתקשרת אליי הסוכנת (שדווקא ניסתה לעזור) לפני שהיא הולכת הביתה ובאופן כללי אומרת - אל על לא רוצים לעזור, תתקשר אליהם אתה. טוב אז התקשרתי - לאחר 20 דקות של המתנה, ניתוק ועוד 20 דקות של המתנה ענו לי סוף סוף ולתמצת את השיחה שבה כמעט הצלחתי לעלות לטונים גבוהים מבחינת אל על אני יכול ללכת לסיאטל מניו-יורק ברגל או לבטל את הכרטיס - באמת תודה. במאמצין רבים היא "הסכימה" בטובה להעביר את הקישור ליום למחרת כך (שבמידה והטיסה בכלל תצא מהארץ ו-JFK ישאר פתוח) אז אני רק אהיה תקוע 24 שעות בניו-יורק המושלגת. אל על ממנת מלון? הצחקתם אותה, זה מזג אוויר לא אשמתם והלקוחות שלהם יכולים לחפש - אם יש דבר אחד בטוח זה שמאל-על אי אפשר לצפות לשירות לקוחות טוב במקרה של תקלה.


אז עכשיו ארזתי
ואני בדרך לשדה התעופה בתקווה שאכן הטיסה תצא בכלל כי אם לא אז בכלל נראה שנתקעתי.
הזמנת מלון בניויורק תחכה עד שאני אהיה עם שתי רגליים על אדמה אמריקאית.
wish me luck
















תגובה 1:

  1. I wish you luck and i hope that you have arrived in N.Y. i am curious to listen to your adventures...i will be reading...

    השבמחק