יום רביעי, 12 בינואר 2011

ניו יורק ניו-יורק (לא משהו)

אז יצאתי ביום חורפי שטוף שמש לנתב"ג בתקווה שאכן טיסתי תצא בזמן. בנתב"ג הכל הלך בזריזות ומהירות ואכן הטיסה המיועדת לניו-יורק תוכננה לצאת בשעה 15:00.

בגייט נזכרתי למה אסור בשום פנים ואופן לטוס בטיסת אל-על (או כל טיסה אחרת) ישירה מתל-אביב לניו-יורק שאיננה בסוף-שבוע. 70% מהטיסה היו חרדים אמריקאים, 20% חרדים ישראלים, 10% בני נוער אמריקאים מתגלית וכדומה ועוד כמה שהתגלגלו אליה בטעות כמוני.

הטיסה, כפי שניתן היה לצפות, היתה מגעילה, למרות שיש לציין שהאוכל של אל על לא נורא, אבל כל השאר כן - אני לא מבין איך הדיילים לא יורים בחרדים האמריקאים האלה שחושבים שהכל מגיע אליהם, אני כמעט יריתי בכמה. בשנייה שהמטוס נחת, כשהוא עוד נסע על המסלול כולם קמו והתחילו להוציא את ה(יותר מדי) תיקים שלהם מלמעלה תוך התעלמות מופגנת ומוחלטת מהדיילים, ועוד אומרים שהישראלים חצופים.

הגעתי ל-JFK בשעה 20:30 בערב, יצאתי מהמכס וההגירה בשעה 21:30 בערב ועכשיו מה? קודם רציתי ללכת לדלפק של american airlines לראות אם אפשר להקדים את הקונקשין שנדחה לטיסת ערב מחר. זה כמובן בטרמינל אחר, הגעתי לשם - טרמינל כמעט נטוש חוץ מכמה נוסעים תקועים שישנים על המזוודות ונראים כמו הומלסים, העובדת היחידה בערך שלהם בדלפקים אמרה לי שיש לי מזל גדול שבארץ כבר הוציאו לי בורדינג למחר (אפילו שאני יושב באמצע) כי הטיסה מפוצצת ואם הייתי מגיע בלי בורדינג גם עליה לא הייתי יכול לעלות. טוב אז אני תקוע עד מחר, חזרתי לטרמינל הבינלאומי שבו נחתתי והלכתי לדלפק מלונות איפה שההודי שישב בישר לי בשמחה שאין כבר מקומות באף מלון בשדה התעופה. יש לציין שברגע שיוצאים מהאיזורים שהם-post security שדה התעופה נהיה מקום מאוד מאוד לא נעים, מלא שחורים כל אדם שני ניגש אליך בטון של מציע עסקת סמים "taxy sir" בקיצור מאוד לא רצתי לבלות שם את הלילה וכל היום . ואז הסתבר שיש דבר שנקרא courtesy counter שבו יש טלפונים מקוצרים ובחינם לכל המלונות של השדה-תעופה. אמרתי מה יש לי להפסיד? בקיצור, מסתבר שיש מקום ב-Best western שזה בעצם פונדקון עלוב שעליו אני משלם 170 דולר ללילה. (בהילטון רצו 300 בשאר שדיברתי איתם לא היה מקום). ב-10 מטר שהלכתי מהרכבת של השדה תעופה ל-shuttle של המלון הבנתי מה זה אומר 2 מעלות מתחת לאפס - אין ספק שאני צריך לקנות עוד כמה בגדים.

בקיצור אז עכשיו אני הולך להתרחץ ולישון. על ביקור במנהטן אני אוותר, אני אחזור יחסית מוקדם לשדה תעופה כדי לוודא שאני כבר שולח המטען ולא בטעות יבטלו לי את הכרטיס.

בתקווה שמחר כבר יהיו עדכונים מסיאטל .

מצורפות תמונת החדר בפונדקון וצילום מהחלון.



2 תגובות:

  1. העיקר הגעת.

    יאללה - שופינג!!

    השבמחק
  2. אני חושבת שהכותרת ניו יורק היא קצת שאפתנית מדי... 8 שעות בJFK לא יכולות להחשב כביקור בתפוח הגדול....

    השבמחק